Lite på helspänn


Några minuter kvar av rasten nu. En lite speciell arbetsdag idag och vi är väl alla lite på helspänn. Ska bli skönt när klockan slår 17 så jag får åka hem och stressa av lite.  

Igår var det release av nytt pass på måndagens activio spinningpass. OJ är väl det bästa sättet att beskriva det passet haha. Ett riktigt tungt och svettigt pass. Verkligen perfekt ihopsatt enligt mig! Brände ordentligt i låren :) Jag gillade detta passet mycket bättre än det förra. 

Jag älskar att hämta mina kids på förskolan på eftermiddagen. Men måndag och tisdag slutar jag ju sent så det är Fredrik som hämtar dom. Och det kan jag sakna. Konstigt egentligen eftersom det är jag som hämtar de andra dagarna men det känns konstigt när jag inte ska hämta dom efter jobbet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0