MysMorgon



Denna morgon tar båda pojkarna i huset sovmorgon medan flickorna myser framför Pippi. Vera tyckte det var morgon 05.45. Jag kan inte påstå att jag höll med men det bryr sig Fröken V inte så mycket om. Lite Pippi hållerhenne tyst och lugn så att pojkarna får sova.

Idag ska vi till Ikea var det tänkt. Lite förvaring av olika slag till barnen hade jag tänkt mig. 
Vera ska få ny säng oxå hoppas jag. Spjälsängen känns tråkig nu!

En juniorsäng av detta slag hoppas jag att vi kan hitta. Lagom stor för både tjejen och rummet. 

Nu vill både liten och stor ha frukost. Tur att jag handlade lite god frukost igår så att det blir en riktig brakfrukost :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0