¨Pompigt¨ och ¨Somrigt¨ värre

 
ojoj, än en gång har bloggen hamnat långt ner på priolistan. Omställningen till det nya jobbet har tagit ut sin rätt. Trött i huvet av allt det nya men samtidigt så har hjärnan gått på högvarv för att organisera den kommande hösten på jobbet. Mycket som ska planeras, eller allt ska planeras snarare. Jag vill ju ha det på mitt sätt i min ¨lilla¨ grupp men samtidigt arbetas det på ett sätt som jag måste anpassa mig till oxå. Det blir bra, det är jag helt säker på. Allting känns kul även om vissa saker kommer vara en stor utmaning.  Men det är inget som vi inte kommer reda ut :)
 
 
 
Förra veckan var jag på Pomp de Lux-party hos Frida. Jag hade inga höga förväntningar efter att jag tittat på deras nya kollektion på nätet. Men jag hade tokfel. Allt var så fint och jag hade lätt kunnat handlat mer. Men någonstans fick jag dra gränsen :) och den blev där jag gissade på att Fredrik inte skulle slå bakut haha.
Fleecen högst upp har jag spanat på i 1 år men inte slagit till. Så nu fick det vara nog på spaningen helt enkelt. Men bilden gör inte kläderna rättvisa. Dom är så mycket finare i verkligheten. Superfina! 
Liam fick inget för han vill inte ha det på sig ändå. Han har så mycket som jag får tvinga på honom för att det inte är Blixten, Turtles eller liknande. 
 
 
Vilket väder vi hade i förra veckan! Nästintill sommarvärme och det är September. Jag har ju kämpat mig fast vid sommaren medan folk runtomkring har pratat höst. Men se där fick ni. Vår sommar stannar minsann ett tag till. 
Igår tog vi en skön promenad i sommarvärmen. 
 
Nu ska jag klippa och klistra lite innan jag hoppar ner i sängen.
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0