Rapport från Vera golv



Mycket val idag. Här har vi laddat till max och ska följa valvakan. Lite nervös är jag allt men det ser lite mörkt ut för min del... eller för de partier jag röstat på. Men hoppet är det sista som lämnar människan.
 Mina två viktigaste valfrågor har varit skolan och miljön, helt och hållet för mina kids skull. Det är deras framtid som vi röstar om. Sen är det svårt att bena ut vad de olika partierna verkligen vill och vad allting kommer leda till. Men så påläst som jag varit denna gång har jag aldrig varit. Vilket väl är det som har gjort att jag röstar helt annorlunda ön vad jag gjort tidigare. Känns bra och nu är det bara att vänta. 


Vi har hälsat på "diGamle" ute i stugan. Snart bosätter de sig inne i stan igen så det kändes bra att få njuta av stugan en sista gång innan den gick i ide.

Det har varit en dag framför tvn mest idag. Vi har som sagt följt valet slaviskt :P Liam har varit på kalas och då passade vi andra på att njuta av fint väder och lite glass. Inte så ofta som vi bara har ett barn att fokusera på. 

Nu har Fröken V nog somnat så jag ska smyga tillbaka till tvn nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0