This Week


Mina barn gör mig gammal. Då menar jag inte de gråa hår som de ger mig varje dag genom att trilskas med mig. Nej, jag menar att sedan vi fick Liam så har tiden gått i ett rasande tempo. Svish säger det så har ännu en vecka gått och jag har inte hunnit göra hälften av det som jag hade tänkt mig. 
Jag kan inte minnas att dagar, veckor, månader och år gick så här fort innan kidsen. Så det verkar som att det är sant det som varenda kotte med vuxna barn har sagt: innan du vet ordet av så är dom vuxna och har flyttat hemifrån! 
Dom sa något om att jag skulle njuta av småbarnsåren men det vet jag inte om jag hinner ;)

Något som jag inte hunnit med de senaste är träningen! Jag känner mig just nu som en dallrig geléklump, om någon petar på mig så slutar jag aldrig dallra typ. Jag har tränat men på tok för lite så nu ska jag ta tag i det igen. Måste bli ändring. Dags att sluta skylla på att jag kommer hem sent. För det är inte giltigt när man kommer hem 17 :/
Motivationen är det som har saknats men jag vet att bästa sättet att få tillbaka den är egentligen att träna träna träna. Då kommer den tillbaka! 
Så schemat är spikat för kommande vecka och nu är det bara att bita ihop och se till att svettas ordentligt! 

Ikväll är det bara jag och kidsen, Fredrik är på bandy. Vera har dock redan kastat in handduken och ligger i sängen. Liam tittar på film och här är jag. Ska ta en dusch innan jag slår på film och plockar fram godiset :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0