En vanlig vab-dag

 
Min sjukling.
Feber och hosta fortfarande.
Men han njuter av att få spela tv-spel hur mycket han vill.
Lite bortskämd måste man få bli när man är sjukling.
 
Jag har passat på att städa hela huset och vikt en jäkla massa tvätt. Ja ni har väl vid det är laget förstått att jag drar ut på det där men vikning av tvätt så länge jag bara kan. Så jag fick stå i ca 45 minuter och vika, sortera och lägga in i garderober. Ja så ni kan ju förstå att högen hade växt sig lite stor vid det här laget. Jag söker fortfarande en tvättvikare som är villig att komma hit en gång i veckan och vika vår tvätt för någon hundring. Lockar det så är det bara att kommentera under detta inlägg så hör jag av mig ;)
 
Vera och Liam har omtänksamt nog valt att dela med sig av sin snorighet till båda sina föräldar. Så det snörvlas lite varstans i huset. Men inget som vi inte klarar av :) 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0