Have some faith

 
Jag hann jobba 7 dagar, sen var det dags för vab igen. Tillåt mig skrika rakt ut lixom. När ska detta vända och ta slut. Men som att det inte var nog så har Fredrik oxå dragit nitlotten. Först en ögoninflammation som inte var att leka med. När den sen blivit bättre efter ögondroppar hit och blodprover dit så får han en släng av lunginflammation. Skrik igen!! Ni kan ju förstå att vi är jävligt trötta på den här skiten nu. Visst, det är inget att göra åt och så här är det ju med småbarn... i vissa familjer iaf. Men nu tycker jag sannerligen att vi fått vår beskärda del för ett bra tag framöver. 
 
 
Det ska mycket till för att Vera ska ta det lugnt. Idag har hon pch jag varit ute och fått lite friskluft och försökt bota lite spring i benen.
 
Jag har såklart inte klarat att värja mig från alla baciller som cirkulerar här hemma utan jag sitter här med en ordentlig förkylning. Men när Fredrik varit så kass så har ju jag fått styra upp livet här hemma. Skönt med helg nu så att vi kan kurerar oss ordentligt och ta nya tar nästa vecka. Fredrik lär väl behöva vila längre än så dock. Lunginflammation är inget man leker med, det vet ju jag som hade det för lite mer än ett år sen. Otroligt jobbigt och jag ar hemma från jobbet i 2 veckor men sen tog flera veckor innan jag verkligen hade återhämtat mig. Som tur är så har Fredrik en mild variant som förhoppningsvis kommer försvinna utan penicillin men hur lång tid det tar vet vi ju inte. 
 
Lillasyster är precis nattad och nu sitter jag och Liam och väntar på Gladiatorerna. Liams favvoprogram :) 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0