Rolig Post

 
Rolig post idag!
 
 
 
 
Veras post är ju tusen gånger roligare än min så den kan ni få se :)
Tredje paketet från POMPdeLUX sedan vårkollektionen släpptes. Jag måste verkligen sluta gå in på deras sida. De fina kläderna kommer ju finnas där hela tiden och det finns hela tiden något plagg som jag blir sugen på :)
Denna gången fick det bli en ursöt byxdress med korta ben. Kommer bli så fin i sommar. Blusen i aqua är så fin oxå. De randiga toppen är enkel men så fin i färgen.
Fint Fint Fint helt enkelt!!
 
Jag behövde verkligen komma tillbaka på jobbet. Ibland känns det nämligen som att det är där jag tankar min energi. Nu är det inte så att jag ligger på latsidan på jobbet, det är omöjligt. Men att vara hemma med sjuka barn göra att jag blir lite smått uttråkad och till slut så blir jag på dåligt humör och tålamodet tryter. Jag tror mer på en bra balans. Jobbet ger mig energi så att jag funkar bra hemma och mina barn ger mig energi så att jag funkar på jobbet. 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0