Söndagkväll

 
Imorrn har jag mitt första utvecklingssamtal på jobbet. Så jag har gått igenom allting i huvet och förberett mig på samtalet. Jag känner mig helt lugn och ser fram mot det till och med. Nu känner mig jag helt förberedd och kan njuta av söndagkvällen. 
 
Dagen idag har varit båe ösig och extremt lugn. Började dagen med att åka och handla lite goda bullar så att vi kunde få en riktigt smarrig frukost. Sen fortsatte det med att vi gjorde ett städröj. Extermt skönt att få städat skåp och lister ordentligt. Sjuk tråkigt att göra det men när det är gjort så är det ju en av de bästa känslorna :) 
Sedan har det varit väldigt mycket soffhäng idag. Vi kan väl skylla det på blåsten som har svept över landet idag. 
 
Jag hade tänkt ta en löprunda idag men två faktorer fick mig att tänka om:
Blåsten, jag hade nog haft extrem motvind åt alla håll.
Liam, han ville inte ha med mig utan pappa till simskolan idag och vanligtvis så tar jag en löprunda medan han simmar.
 
Så jag fick tänka mig. Det blev en box-pass framför tvn. Vi har olika pass på xboxen och detta passet är riktigt jobbigt. Svetten rinner och musklerna värker när jag är färdig. Så det blev träning trots att vädergudar och Liam var emot mig och mina planer :) 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0