Vi går inte in på detaljer

 
Jag ska inte gå in på exakt hur längesen det är sen jag bloggade senast. Men på tok för längesen kan vi ju konstatera iaf. 
Jag hoppar direkt till en liten uppdatering av lite av det som har hänt sedan vi sågs senast:
 
Vera kallade till fika tillsammans med kompisen Gustav. Vi hade även storebror Oskar och mamma Matilda på besök.
 
Vi har gjort påskfint i trädgården. Det ser dock ut som att det var påfågelkrig i trädgården för hälften av alla fjädrar ligger spridda över gräsmattan :P
 
Fröken V har varit sjuker. Feber och hosta som har varit riktigt envis. Nu är det fortfarande hostigt men har inte haft feber på några dagar nu!
 
Påskharen har varit på besök.
Godis och present hade den lämnat.
 
Eftersom Vera var sjuker så var det bara jag och Liam som åkte till Skåne. Liam njöt till 100% av att ha mig för sig själv. Han sa flera gånger att han tyckte att det var mysigt att det bara var han och jag. Så det var inte så dumt att lillasyster och pappa stannade hemma. 
 
Det bjöds på konstigt väder i Skåne. Blå himmel och hagel samtidigt. Inget långvarigt som tur var.
 
Idag har Liam lekt hos kompis och Fredrik har oxå lekt hos kompis så jag och Vera har myst ikapp efter att vi varit ifrån varandra. En lång promenad och två lekplatser. :) 
 
Imorrn är det jobb igen men jag känner inget riktigt sug. Hoppas att det kommer imorrn. Vanligtvis ser jag fram mot att jobba men inte ikväll. Men det ska nog gå bra ändå. Får jag bara träffa alla igen så :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0