Vi säger Bye Bye till denna vecka

 
Efter samtal till 112, ambulansfärd och röntgen är det nu konstaterat att Fredrik har lunginflammation och han har nu fått x antal mediciner. Så nu ska han väl kunna bli friskus snart igen. 
 
 
Jsg och kidsen hade några fina timmar vid lekplatsen inne i stan.
Änderna bor ju precis bredvid så vi bjöd dom på lite fika.
 
Nu hade vi tänkt lägga denna veckan bakom oss och gå mot friskare och fräshare tider. Positivt tänkande all the way :) Jag startar veckan med utvecklingssamtal och efter detta har jag gjort mer än hälften. För en gångs skull är jag i fas med det. Annars brukar jag alltid vara sist färdig. Inte för att det egentligen spelar någon roll. Huvudsaken att de blir gjorda och att dom blir gjorda bra! Annars hade vi tänkt att ta det lugnt i veckan och bli ännu lite friskare!!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0