Sista veckan är till ända

 
 
Sista semesterveckan har nu nått sitt slut och på måndag är det åter dags att ta steget in i ekorrhjulet och alla rutiner och måsten. Jag är helt klart vääääldigt kluven inför detta. Ena stunden vill jag absolut inte börja jobba igen och andra stunden så är jag riktigt sugen på det. Jag älskar ju nystarten som kommer efter sommaren. Att starta om på nytt, få börja planera vad vi ska hitta på, brainstorma... Det är väl inte helt konstigt att känna sig lite kluven efter semestern. Man kan alltid ha några veckor till :) 
 
 
I veckan har vi varit på Skara sommarland. Jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Jag var där för typ 5-6 år sedan med Emmie och Noel och hade för mig att jag inte alls gillade det. Att det inte fanns något att göra och att allt var helt förfallet. Men kidsen var helnöjda hela dagen och hade jättekul. Vera kunde dock inte åka så många karuseller för hon var för kort. Så det var väl det som var det negativa. Badlandet där är ju outstanding med hur mycket grejer som helst, både för stora och små barn. Man ska ju inte åka dit och tro att det är Liseberg när det gäller karuseller. Men med tanke på badlandet så slår det helt klart Liseberg när man har barn som är i ålder med mina. Tummen upp för det!!!
 
 
Har äntligen skaffat mig en nyckeltag till gymmet så nu kan jag träna nästan när jag vill på dygnet. Perfekt när jag vill träna på helgen för då har dom kassa öppettider men med nyckeltag så väljer jag själv när jag vill träna. Tummen upp för det!!
 
Igår hade jag och Fredrik bröllopsdag. 5 år som gifta minsann. Ja vi slog ju verkligen på stort dessutom.
Vi lämnade bort barnen och sedan köpte vi en massa gött, fixade en film och bara tog det lugnt med film och mys. Helt i vår stil haha... Ska tillägga att vi såg Jupiter Ascending och det kan nog vara den sämsta filmen jag någonsin sett. Så skit i att se den. Slöseri med tid..... Synd för jag gillar ju Mila Kunis.. men här gör hon bort sig tyvärr.
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0