Vett och Etikett tack

 
 
 
Det luktar jul i vårt hus idag. Pepparkaksbak fick det bli innan läggdags. Det är ju verkligen ett helt projekt att baka pepparkakor. I tanken är det härligt och mysigt och extremt juligt såklart. Och det börjar alltid så. Men efter att ha kavlat ut den där degen 10 gånger och bockens helt ologiskt smala ben har gått av ännu en gång så frågar man sig vad det är för fel på pepparkakorna på ica! 
Kidsen tyckte det var väldigt roligt, speciellt att få dekorerar dom :) 
 
Igår gjorde vi slag i saken och begav oss till varuhuset där de vettlösa, shoppingtokiga samlas. Vett och etikett lämnas utanför och där inne är det djungelns lag som gäller. Störst och styggast vinner! Ja, det är Gekås jag skriver om :) Nu är kidsens presenter och klappar färdiga och en massa viktigt krimskrams är inhandlat. Härligt att äntligen ha börjat med klappköpen, Imorgon är det stängt på förskola och fritids och jag hoppas att kunna bocka av några till imorgon då jag och Vera ska in och träffa Sara i stan. Då ska jag söka efter lite fler klappar till lite större personer i släkten. 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0