A Dream Come True

 
Jag har ta mig tusan slitit de senaste åren. Hoppat från olika jobb. Behövt lära mig nya arbetsplatser flera gånger och känt mig totalt jävla vilsen ibland. Att byta börja nya arbetplats är jobbigt. Tokjobbigt till och med. Det tar flera månader innan man faktiskt kommit in i allt och allt flyter på. Det tag väldigt mycket energi att alltid vara på tå. 
Sen är det även tufft att hela tiden känna att man inte riktigt är en del i gänget på grund av att man ¨bara¨ är vikarie.  Och det där jäkla slutdatumet. ¨Nu har jag tre månadslöner kvar och sen får vi se hur det blir....¨ Inte ett dugg kul.
 
Men för min del är det slut med det!
 
Idag blev jag erbjuden fast tjänst på min nuvarande arbetsplats!
 

Lyckan är så jävla total
Vilken lättnad.
Vikarieslitet är över och jag är nu en del av den ordinarie personalen.
Jag har slitit för detta och äntligen får jag belöningen.
 
Nu kommer det rulla på och jag kan njuta på ett annat sätt. 
Underbart!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0