Kan det bli sämre??

 
Slog precis på kanal 5 och filmen Sharknado drog igång. Tänkte att jag skulle ge filmen en chans. Kunde kanske vara spännande. Ungefär 5 sekunder in i filmen kunde jag inte låta bli att fnissa. Jösses, 10 poäng för den extremt låga kvalitén. Tänk att det faktiskt har lagts pengar på att göra denna film. Inte överdrivet med tanke på kvalitén men den har inte varit gratis. Sjukt dålig. Att den ens får visas på bästa sändningstid är skandal. 
 
Denna helgen är helt barnfri då kidsen är hos farmor och farfar. Så tidigt imorse passade jag på att köra ett dubbelpass på gymmet. Först spinning och sen tabata. Perfekt start på helgen verkligen. Jag passade även på att ta en promenad för att fylla på med D-vitamin :) Äntligen lite solljus i ansiktet. Fick nästan lite vårkänslor. Det vita hala underlaget suddade dock ut den känslan ganska snabbt igen. 
 
Igår var jag ute med jobbet. Först lite gott att dricka och äta hemma hos Frida och sedan var det bowling. Det är verkligen hur kul som helst. Gick ovanligt bra för mig dessutom. iaf första rundan :P Sen skyller jag helt och hållet på de där 5 alkoläskarna som jag hävt i mig alldeles för snabbt haha... Efter bowlingen åt vi god mat och umgicks. En rolig kväll helt klart!!
 
Discobanorna hade vi ju såklart :P
 
Nä, om jag skulle ta och återgå till den extremt spännande filmen nu..... 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0