Snart är vi där

 
Redan onsdag imorgon och halva jobbveckan snart avverkad. Är av någon anledning extra sugen på helg denna veckan. Känner mig lite seg och disträ och inte alls så peppad som jag brukar vara. Vet inte om det kan bero lite på att det är sportlov och vi inte har samlingar som vi brukar. Det är alltid kul med samlingar och få sitta med ¨mina¨ barn och prata eller göra något kreativt :) 
 
Imorgon är det upp tidigt för min del men hem tidigt. Härligt. Liam ska ha kompis med hem så han kommer ha fullt upp hela dagen. Ibland vill jag göra så mycket på onsdagar för att lixom passa på när vi slutar tidigt. Men nu börjar jag känna att vi inte alltid orkar att ha fullt upp att göra då. Det är skönt att bara ta det lugnt och bara umgås vi tre. Men nu ville Liam ha kompis med hem så så fick det bli. Dom sköter sig själva så kan jag och Vera umgås bara vi :)
 
Nu ska jag pausa en stund till innan det är dags att sova.
Natti
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0