Träning gånger två

Vi började vår söndag med att följa med Liam på hans fotbollsträning. Första gången jag var med sedan han bytt klubb och jag såg ju att det verkligen var rätt att byta.
5 tränare på 14 ungar, dvs alla barn blir sedda och får den hjälp som de behöver (så borde kommunerna tänka när det gäller förskolor och skolor). Liam trivs mycket bättre.
 
Snyggaste matchstället från laget som är den framtida klubben :)
 
Vera trivdes rätt så bra i hallen. Oj så mycket ytor haha
 
 
Vi hade såklart tänkt att vi skulle ut och lekt i all den nya snön som kommit under natten men Liam tyckte det var för kallt så vi har hållt oss inne hela eftermiddagen. Legobygge, mer fotbollsträning (i köket denna gången), städning osv. En väldigt mysig dag.
Och nu ikväll så var Liam på sin första simskola. Även det var väldigt lyckat. Många förskolekompisar även där.
Egentligen ska föräldrar inte vara med alls men Liam ville ha med mig och jag vill ju vara med och titta!! Är alltid kul att se hur Liam är i olika sammanhang. Hur kommer han vara? Kommer han att lyssna? Hur klarar han nya grejer? Hur ska jag veta det om jag inte får vara med :P
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0