Det blev värre istället

 
Det där med att sova bort förkylningen gick inte riktigt. Det blev tyvärr på andra hållet. Vaknade tokförkyld och skittrött. Men tänkte att jag kanske skulle bli piggare bara jag kom igång med dagen men väl på jobbet kände jag bara för att sova sova sova. Jag hade tur för det var inte jättemånga barn så jag fick lov att köra hem igen efter bara 2 timmar på jobbet. Kröp ner i soffan med täcke och dator och sedan pendlade jag mellan att titta på lite serier på datorn och slumra. Känner mig lite piggare nu ikväll och imorrn räknar jag med att köra en hel arbetsdag :) 
 
POMPdeLUX har ju fortfarande lite rea och jag kikar in där lite då och då :)
Klickade hem detta i helgen och fick hem det igår. Kul med byxor med lite mönster men som ändå funkar till det mesta. Tunikan är finare i verkligheten tycker jag men inte så blå dock.
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0