Fattig Student Sökes

 
Slutar alltid tidigt på onsdagar vilket ju såklart är superskönt. Hem och bara mysa och ta det lugnt. Lite tråkigt väder så det blir ju till att vara inne och umgås.... eller inte. Möttes av ett berg av disk och ett berg av tvätt som skulle vikas. SUCK! Shit vad tröttsamt det är. Så, på med barnprogram och sen satte jag igång. Det ena ledde till det andra och efter 1.5 timme hade jag röjt i hela huset. Jaha, det var den mysiga eftermiddagen som jag skulle ha spenderat med mina barn. Jag behöver verkligen planera sysslorna bättre här hemma..... Delegering kunde ju vara en idé ;) Min mamma nappade direkt på att vika vår tvätt för några hundralappar, sen drog ¨tyvärr så är det ju lite långt till er¨ - kortet så det sket sig. Någon annan? Vika tvätt en gång i veckan för någon hundring? Borde kunna få någon fattig student till det. 
 
 
Ett minne blott.... ses åter om 2 veckor.... 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0