Nu är det nytt år

 
Gott Nytt År och God Fortsättning till er alla!
 

Hoppas att ni har haft det riktigt skönt dessa dagarna. Det har vi verkligen haft. Jag och Fredrik har ju delat upp vår ledighet så att kidsen skulle få vara lediga så mycket som möjligt. Så dom är lediga fram till torsdag så dom har varit hemma nästan 3 veckor och det känns bra. Vi har verkligen tagit det lugnt och tagit en dag i sänder. Lekt i snön när den låg vit och fin på marken, byggt en massa lego (men har en massa kvar än), tittat en hel del på Pippi (som ju är Veras stora idol) och åkt iväg på utflykter när det passat. Det har verkligen varit lugnt och skönt och det har varit välbehövligt för alla. 
 
Jag hittade en lagom stor bit med Spettkaka och den fick förgylla min nyårsafton :) 
 
Nyår firade vi en stund hemma hos Fredriks föräldrar. Vi stannade dock inte till 12-slaget utan vi var hemma redan lite efter 21. Sen väntade vi in raketerna med filmen ¨Det regnar köttbullar 2¨. Ett alldeles lagom firandeför min del i år. Jag kände inte alls för att göra något speciellt utan detta räckte.
 
Häromdagen var vi hemma hos Matilda och hennes pojkar. Blev som vanligt en massa lek, bus och prat. Då hade vi ju även snö här i Skaraborg så vi passade på att ha snöbollskrig, bygga snögrotta och snögubbe. Då hade ju plusgraderna tagit över så det var behagligt ute oxå. Perfekt för lång utevistelse. 
 
Nu hoppas jag att det snöar snart igen!!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0