Rabiata kids på fel ställe


Inte världens bästa bild jag bjuder på idag men den får duga. Vi tog tillvara på den lilla snö som det bjöds på idag och plockade fram pulkor och overaller. Skönt när det inte är så kallt. 

Den korta arbetsveckan gick fort och det var väl lite lugnet före stormen. Nu drar allt igång och det ser jag verkligen fram mot. Jag älskar början av varje termin. En nystartskänsla! Jag har ju massor med tankar och idéer och det ska bli kul att sätta igång. Men det kommer nog vara en ordentlig utmaning tror jag. Men jag ska nog reda ut det :) 

Igår var vi hos "di gamle" aka Fredriks morföräldrar. Det bjöds på våfflor med blåbärssylt och grädde. Jag vet inte om det var en sockerkick som kidsen fick eller om de bara var extra rabiata igår. Lyssnade inte överhuvudtaget, sprang omkring, gapade, skrek och bråkade. Jag fick psykbryt och gapade tillbaka 😤 Stackars "di gamle", kommer dröja innan vi blir bjudna dit igen kan jag tänka mig. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0