Vi överlevde

 
Vera var vänlig och delade med sig av sin magsjuka. Till mig. Men jag får vara glad över att det var en väldigt lindrig sådan som vi båda fick. Natten mellan torsdag och fredag var inte speciellt roligt med många toalettbesök och ordentligt illamående. Men på förmiddagen försvann det och sedan har jag känt mig bra. 
Vera hade två spyor och lite ofräscha blöjor under torsdagen men sedan har hon varit tiptop igen. Jag har ju hört vänner där hela familjen haft magsjuka i flera dagar så jag är väääldigt tacksam över att vi klarade oss så lindrigt denna gången. Och som det verkar så klarade sig stora och lilla pojken helt!
 
Idag var vi hembjudna till svärisarna för att avnjuta lite god mat och fint sällskap. Liam hade tagit med sig en av sina julklappar dit:
 
Oj oj oj här var det nära att det blev en allvarlig familjefejd. Stämningen blev lite hätsk ibland minsann ;) 
Liam fick påminna oss ibland att vi inte skulle bråka haha 
Det slutade ju med att jag vann, svärfar skyllde på fuskspel och svärmor satt med hela kortleken när spelet var slut :P
Mitt första Uno fick jag av min faster Maria när jag var liten. Det som är bra med det spelet, förutom att det är väldigt kul, är ju att det går att spela på rätt många olika sätt och det går att anpassa när man har yngre spelare med. 
 
 
Fick till en liten löptur i förmiddags. Riktigt skönt och slipade tiden lite sen förra gången :)
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0