Vintrig tur

 
Brukar alltid försöka planera in någon aktivitet med kidsen efter jobb och förskola på onsdagar för då slutar vi tidigare och vi orkar med det då. Men idag ville Liam bara hem efter förskolan så vi åkte hem, placerade oss i soffan och sedan tittade vi på barnprogram resten av dagen. Jag tror till och med att jag slumrade till en stund. Vi var nog alla trötta och behövde göra ingenting. Schemat som jag har nu är det sämsta schemat jag haft och kidsen har aldrig haft så många långa dagar på förskolan som dom har nu. Som tur är så trivs vi alla på våra förskolor vilket ju underlättar men nog hade det varit bättre med något lite närmare. Bara restiden är för mig 70 minuter minst på en dag. För min egen del så bryr jag mig inte så värst men det innebär ju att kidsen får betydligt längre dagar. Och det bryr jag mig om.... 
 
 
Har fått till årets första och andra löptur nu. Var ju ca 2000 år sedan jag sprang senast och jag var inställd på att det skulle vara riktigt tungt och jobbigt. Men det var inte så farligt. Första turen tog jag det riktigt lugnt och sprang 6,3 km utan några bekymmer. Andra turen var (som alltid) mycket jobbigare. Kortare, 4,2 men mycket snabbare. Kändes riktigt skönt. Ska bara se till att hålla igång detta nu så att konditionen kan bli bättre :)
 
Nu är det dags för lite hemmafruar i Beverly Hills!!
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0