Död åt alla häcksaxar

 
Ikväll vill min arma kropp pensionera sig och aldrig mer behöva utföra tungt arbete någonsin igen. Det bankar, bultar och värker överallt. Att trädgårdsarbete kan banka skiten ur ens kropp på det brutala vis!! Närmare bestämt så är det vår häck runt tomten som vi har slagits mot under större delen av dagen. Jag vill inte se åt en häcksax ever again men tyvärr så hann (läs: våra kroppar orkade inte mer) vi inte med hela så fortsättning följer.... 
 
Dessutom så drog jag igång ett tabata-pass klockan 8 imorse så det har gjort sitt med min kropp oxå. Det är en av sakerna som är positiva med att gå upp tidigt med kidsen. Jag hinner träna tidigt innan Fredrik går upp och ska dra igång något projekt utomhus. Just nu håller vi ju på med uterummet och det kräver sina timmar. Så då är det perfekt när jag tränar på morgonen för under dagen kan jag inte göra det.
Det blir nog några slitiga dagar fram till lördag då vi åker till ¨vår¨ stuga i Danmark i en vecka. Vi vill få så mycket gjort som möjligt i både uterummet och i trädgården så att vi inte har allt för mycket hängandes över oss när vi kommer hem sen igen. Jag hoppas jag kan få måla imorrn då detta har fallit på min lott att göra. Vi får väl se :)
 
Nu ska jag fortsätta titta på Mr Selfridge och mumsa NonStop :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0