En tillbakablick

Imorse när jag vaknade var jag i några sekunder kvar i Danmark och letade efter dörren ut till vardagsrummet. Hjärnan var kvar på semestern än :)
Efter att ha bilat, båtat och bilat i lite mer än 12 timmar så kom vi äntligen hem igårkväll. Rumpor, ben och ryggar värkte. Vi kastade in alla grejerna men struntade helt i att packa upp. Slog oss ner i soffan och slapp äntligen se på tv som är dubbad på tyska!!! LYX haha.

Vaknde även till ett väldigt tomt kylskå och skafferi idag. Blev verkligen vatten och bröd till alla och det är verkligen ingen rolig start på dagen. Blev till att storhandla i eftermiddags och fylla på överallt.
Jag har även hunnit med en löptur i regnet under förmiddagen. Jag hade dock tur så jag var nästan hemma när den värsta skuren kom. Innan dess duggade det bara lite lätt :P Sommarregn är perfekt när man ska träna tycker jag. Blir behagligt på nå vis.

Här kommer lite bilder från vår semester i Danmark. Vet inte riktigt om bilderna hamnade i rätt ordning och det är bara ett axplock av alla bilder som tagits.

På Givskud Zoo fanns det alla möjliga aktiviteter för kidsen. Först var vi i djurparken där vi fick åka buss runt bland alla djuren. Då fick vi åka in i deras inhägnader och vi kom verkligen nära alla ¨vilda¨ djur som dom hade där. Det var riktigt häftigt.
Sedan hade de en dinosauriepark där de hade byggt upp olika dinosaurier som att de levde i skogen. Man kunde till och med tälta där :)
Barnen fick måla vars en liten dinosaurie.

Oj som Liam väntat på att vi skulle åka till Legoland och det uppfyllde nog alla hans förväntningar. Ett stort plus var ju såklart att de hade Star Wars- tema i år :)

Blåvand. En superfin strand. Dock så var det lite väl blåsigt för bad (iaf för alla utom svärmor som är en riktig viking). Men det är mysigt att bara vara på stranden. Vi köpte en drake till Liam och det var verkligen perfekt att flyga drake på stranden.