Från ett cyberlöst Danmark

 
Vi måste ha Danmarks långsammaste internet här i vår stuga. Eller jag hoppas det är det för annars tycker jag synd om dom stackarna som sitter på ett ännu sämre. Det är inte mycket som funkar och funkar det så går det såg segt att det inte är lönt att ens ge sig ut i cyberrymden.... 
 
Vi kom ju fram i lördags efter många långa timmar i bil och båt. Men det gick sjukt smidigt och kidsen skötte sig exemplariskt. Vi hade hyrt hytt på båten och det var verkligen skönt att kunna gå ner där och pausa lite. 900 pers på en båt är rätt mycket att slåss med och i mitt huvud så hade jag nog ihjäl iaf hälften av dom i ren irritation... 
 
Vi har varit iväg på diverse utflykter här i Danmark. Varenda dag har det varit något som vi skulle göra så vi är bara i stugan på morgonen och kvällen i stort sett. Det är en bit till alla ställen vi ska till så jag är nu sjukt trött på att åka bil. Morgondagen, som blir vår sista dag här, ska bli helt billös hoppas jag :) 
 
Något strandväder har vi inte haft men vi har klarat oss från regn och rusk så vi har kunnat besöka stranden några gånger ändå. Det är mysigt att bara vara där och leka och fika. Kidsen uppskattar det massor! 
Tyvärr så har överföringen av bilder från mobil till dator krånglat så jag har inga bilder att bjuda på idag. Det får jag återkomma med när vi är hemma och har bättre tillgång till cyberrymden och allt vad det innebär :)
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0