Jobbig åkomma

Det är triss i hungriga vargar här hemma just nu. Jag å kidsen har varit iväg här i bya en bra stund och kom precis hem efter en promenad i duggregn och nu är vi utsvultna!! Fredrik är iväg och ska hitta ett botemedel för vår åkomma. Så vi är snart oss själva här hemma igen :)

Vi har varit på Liams skola (sjukt knasigt att skriva så) och spanat in skolgården och testat varenda grej. Vi börjar förbereda honom på vad som komma skall. Han är ju helt på det klara att han slutat på förskolan nu och ska börja skola istället. Men det skadar väl knappast att kolla in var han ska vara sedan. Vi har kollat var skolgränserna går och pratat om vad man får och inte får göra. Såklart gör skolpersonalen det oxå men tydlighet skadar inte :) 

Ikea igår gick hyfsat. Som vanligt hade jag lyckats plocka med mig ett skyltex så det blev minus papperskorg där. Sedan tog vi på tok för stora dörrar till tvbänken som vi köpte där oxå. Dom är typ dubbelt så stora så jag fattar inte alls hur vi lyckades med det *suck* men förvaring till Vera, litet växthus till uterummet och annat braigt fick iaf följa med hem. 

Åh mat mat mat..... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0