3 MÅSTEN hos mig just nu

 
MÅSTE nr 1: Jeremy Piven. Älskar honom som Ari Gold i Entourage och nu får jag älskar honom lite mer i serien Mr Selfridge. Jag är totalt hucked på serien där Piven spelar mr Selfridge, en man från Amerika som startar  varuhuset Selfridge´s i London under tidigt 1900-tal. En udda entreprenör som är väldigt klipsk och hittar lösningar på allt. Än så länge finns det 3 säsonger och det går att se dom på Netflix
 
 
 
MÅSTE nr 2.: Skittles. Varför i hela friden har jag inte provat detta godis förut. Jösses så smaskigt!
 
 
 
MÅSTE nr 3: AlphaBetty. Ännu ett mobilspel som jag har fastnat för. Klura ut ord ur en stor samling bokstäver. Samlar ostbitar och poppa bubblor... ja visst låter det som en urroligt spel. Måste provas helt klart!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0