No time to rest

 
Tror detta är första gången som jag sitter ner sedan jag gick upp vid 8 imorse. Det har verkligen gått i ett tills nu. Började med att ge kidsen frukost så att jag kunde träna i lugn och ro. Vet inte om det blev så men jag tränade iaf och kidsen for omkring som tokiga. Dom älskar att vara med när jag tränar och det ska jag väl se som något väldigt positivt. Jag hoppas att jag inspirerar dom till att träna och röra på sig även när dom blir stora. Idag körde jag ett kombinationspass som jag hittade hos lofsan.se. Det består av 6 block och det är 3 set i varje block. Varje set är 1 minut omed 15 sekunder vila och man kör samma övning hela blocket. Det blev ordentligt svettigt och flåsigt.
 
Sedan tog vi en lång promenad och vi stannade vid crossbanan och sprang som galningar. Det var verkligen perfekt att köra lite intervaller där medan barnen lekte.
 
Innan vi gick var jag tvungen att få bort ett stort bo med humlor från stora vagnen. USCH säger jag bara. Dom blev inte speciellt glada. Dom hade byggt bo i en filt som låg i vagnen. Men jag fick iaf bort filten och sen fick Fredrik komma hem och ta död på ockupanterna.
 
 
Sprang så svetten lackade haha. Verkligen bra att gå dit när kidsen har mycket spring i benen :)
 
 
Nästa stop blev på lekplatsen. Där hittade vi lite blåbär som inte riktigt var färdiga än men det hindrade inte Liam :) Han mumsade ändå. Får återvända dit lite senare i sommar och hoppas på mer!
 
Sedan har dagen bestått av städning, upppackning av resväskor, tvättning och vikning. Och mellan varven har jag försökt få tag i en lekvillig kompis till Liam. Han är väldigt leksugen. Som tur är så har de flesta av hans kompisar semester så det är inte jättesvårt att få napp :) Så om en stund anländer en leksugen kompis hit. 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0