Nu har vi fyllt på med Skåne

 
Hemma igen efter en vecka i vackra Skåneland. Dagarna har på riktigt verkligen rusat förbi och vi har haft fullt upp varje dag i stort sett. Kidsen har stortrivts varenda sekund tror jag och det har jag oxå. Vilket perfekt sätt att starta vår semester på! Tillsammans med familjen och barndomsvänner, kan inte bli bättre! 
 
Första stop var hos Sandra och hennes pojkar. Olidligt varm dag men kidsen roade sig större delen av dagen i deras bassäng medan morsorna satt och flämtade i skuggan och försökte undvika värmeslag och uttorkning. 
 
 
Jag är så glad att vi äntligen fick träffa Anna och hennes tre pojkar. Vi har inte setts på tre år pga att mina kids blivit sjuka varje gång vi bokat in en träff. Så jag har inte sett hennes två yngsta och dom har inte träffat vår Vera. Men i måndags tog jag och kidsen bilen och körde till Ängelholm och hade en väldigt fina eftermiddag hos Familjen Brendheden. KIdsen hittade varandra efter ett tag och lekte superfint tillsammans. Liam och Måns har inte setts sedan Liam var 2.5 så det är inte konstigt att det var lite stelt i början. Men sen så hade dom jättekul ihop. Jag och Anna kunde sitta och prata om ditten och datten och det var som att vi inte varit ifrån varandra dessa tre år. Som tur är så hörs vi ganska regelbundet på telefon så vi tappar inte kontakten med varandra. Men det är naturligtvis alltid roligast om man kan ses :)
 
Efter besöket blev jag tvungen att införskaffa prinsesskor och tyllkjol till Vera då hon ääälskade det när hon fick långa det av Måns :) 
 
Fler bilder från Skånebesöket kommer imorrn. Nu ska jag bara njuta av att ha en hel soffa att bre ut mig i och att jag kan titta på vad jag vill haha. Borta bra men hemma bäst :)
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var verkligen SÅ mysigt att träffa er! 😘

2015-07-09 @ 21:46:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0