Perfekt Ikeadag


Ok, det blev inte ett sikt gjort igår. Inte för min del och inget i uterummet. Jag var så jäkla zombietrött på förmiddagen så jag tog en lunchnap när Fredrik hade gått upp. Välbehövligt för sen var jag människa igen. Men jag gjorde ingen nytta ändå. Jag lät Fredrik fixa å dona lite och sen drog jag hem till Emmie och bara umgicks och var barnfri. Så skönt! Laddade mina batterier lite. 

Idag är en regnig dag så vi passar på att hänga på Ikea. Förvaring till Veras rum ska inhandlas och dörrar till våra bokhyllor i vardagsrummet. Sen får vi se vad som mer åker ner i vagnen :) 


Jag och Vera åkte karusell på Legoland!
Kommentarer
Postat av: P E A C E R E V

Vilken söt bild! Skitsööööt

2015-08-25 @ 20:49:13
URL: http://peacerev.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0