Vid en strand vid Vänern

 
UJ UJ UJ vilken värme vi har haft idag. Jag ska inte klaga en sekund på det. För oj vad vi alla har väntat på att sommaren skulle komma och det har pratats om att det blir ingen sommar i år. Så jäkla typiskt svenskt. Där fick ni! Haha.. 
 
Jag fick en ledig dag idag då det inte var så mycket barn. Eftersom vi lyckades pricka in en riktigt varm dag så passade jag och kidsen på att åka till stranden och svalka oss och ha kul. Dock så visste jag inte riktigt hur det skulle gå. Jag har ju två kids som är väldigt olika, och detta gäller även i badet. Liam är värsta fisken oavsett graderna i vattnet medan Vera är mer knösslig. Det får inte vara kallt och hon vill absolut inte har vatten i ansiktet och hon bryter ihop som en riktig dramaqueen. Så jag trodde jag skulle vara tvungen att klona mig själv idag och vara både i vattnet och vid lekplatsen en bit bort samtidigt. Men som tur var så hade jag fel. Det visade sig att jag hade två fiskar idag och vi badade riktigt länge och hade så kul ihop. 
 
 
Det är verkligen inte det vackraste av stränder men den är EXTREMT långgrund och det är en stor fördel när man har barn tycker jag. Man kan gå hur långt som helst och vattnet kommer inte ovanför rumpan.
 
 
När jag fyllde år fick jag träningsredskap i present. Det underlättar verkligen när man tränar mycket hemma. Det blir mer variation vilket ju gör att det är roligare att träna. Just nu har jag inte något gymsug och då är mina egna grejer perfekt att köra med istället. Idag började jag dagen med att tabatapass och tog då hjälp av dessa träningsredskap för att piffa träningen lite :)
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0