Fredagsglädje

 
Så har vi kommit fram till ännu en fredag men denna fredagen är extra härlig. Sommaren har äntligen kommit och idag har varit årets första riktiga sommardag och alla barn och tonåringar som idag börjar sitt sommarlov kunde väl knappast få en bättre start på sin ledighet. Min ledighet är inte här än men låt oss hoppas att helgens väder fortsätter i samma linje som dagens iaf. Liam har tjatat den senaste tiden om att han vill ta fram poolen. Mitt svar har då varit att den kan vi ta fram när vi kan gå i kortärmat och shorts..... ¨mamma, idag kan vi ta fram poolen ju¨. :) Så imorrn kanske poolen får tas fram iaf! Så fint väder är ett måste.
 
 
När Liam var på avslutning med förskolan häromdagen så passade jag och Vera på att ta en löptur. Bland det jobbigaste jag gjort på bra länge. Detta gjorde jag rätt många gånger när jag var mammaledig men ungen har minsann växt sen dess haha. Det var aningens tyngre plus att vagnen fångade upp den härliga motvinden rätt bra. Jaja, extra jobbigt = extra bra träning :)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0