Längtan, väntan, besök och glass

 
4 arbetsdagar kvar och sedan har jag semester i 5 hela veckor. Oj vad skönt det ska bli. Jag, kidsen, Emmie och Noel börjar med att åka ner till Skåne de första dagarna. Jag hoppas kunna träffa lite vänner men jag har inte frågat dom om dom kan än så vi får la se. Efter det åker vi till Danmark i en vecka och bor i stuga. Liam ska äntligen få gå på Legoland. Som han har pratat om detta det senaste året. Sen får vi se vad som händer. Arbetet med vår altan måste återupptas i sommar oxå. Ja det finns att göra.
 
 
 
 
 
Just nu har vi fint besök från Skåne. Mina föräldrar kom upp i måndags. Dom har parkerat husvagnen på gräsplätten utanför vårt hus så vi kan verkligen umgås konstant. 
:)
 
Igår när jag och kidsen skulle bege oss mot förskolan så fick jag ett mess från chefen. Lite barn så jag kunde vara ledig. Verkligen otippat men så välkommet :) Så vi glassade hela dagen kan man säga haha. 
Nu ska jag återgå till fredagsmyset i vår fulla soffa. Imorrn hoppas vi på att vårt fina väder fortsätter så att det blir mer bad och studsmatta!
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0