Midsommar och Mösseberg

 
Midsommar. Den kom och gick. Vi väntade på regnet med Vädergudarna förvånade oss och bjöd till och med på solsken. Vi firade här hemma tillsammans med Emmie och hennes familj. Gott att äta och lite monopolspel fick det bli. Ingen dans, inga små grodor, ingen stång och ingen krans. Så osvenskt av oss haha. Vi hade det riktigt bra och det är alltid skönt att skita i måsten och bara köra på det som man känner för. 
 
 
Den skäggige till höger vann och jag blev bankrutt och utkastad först. Allt som inte fick hända hände. Men kul var det
 
Midsommardagen. Vi hade inget på agendan idag och jag passade på ligga i sängen till klockan slog 11 och både Fredrik och kidsen kom instormande i sovrummet och pockade efter uppmärksamhet. Jag hade lätt kunnat snooza ett bra tag till. 
Istället packade vi in oss i bilen och drog till Falköping och djurparken på Mösseberg. Supermysigt ställe där vi fick träffa lite olika bondgårdsdjur, lekte på riktigt bra lekplatser och trampade trampbil.
 
 
Extra positivt med detta ställe är att det är gratis entré vilket gör det möjligt för många fler att besöka det. Tummen upp för det. 
 
Jag har även hunnit med en löprunda idag och jag blev så nöjd över att kunna hålla ett tempo som det var längesen som jag klarade. Det går helt klart framåt. 6,5 km blev det idag. Härligt :) 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0