MOAH

 
Ikväll är det fotboll som gäller. Än så länge 0-0 och sååå spännande ju. Jag blir så så så sugen på att börja spela fotboll igen när jag tittar när Sverige spelar. Många av de bästa stunderna har jag upplevt när jag spelat fotboll. Jag har haft väldigt roligt när jag spelat både fotboll och handboll och suget kommer över en ibland. Nu skulle jag aldrig hinna med att spela och hade jag väl börjat så hade nog det där suget lagt sig igen haha and let´s be real, mitt bäste före datum har passerat när det gäller fotbollskarriären :) 
 
Nu har jag 12 timmar kvar att jobba och sedan väntar 5 veckors semester. Behöver jag skriva att jag och kidsen längtar? Säkert Fredrik oxå men an får jobba en vecka till höhö. Redan nu på lördag åker vi ner till Skåne och nu har jag fått tag på Skånevännerna och bokat inte dater. Ska bli så hundans skoj!! 
 
Nu börjar matchen igen så dags att skriva Hej då... 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0