Så har det varit här hos mig

 
Oj oj. dags att ta fram dammvippan här inne. Tiden rullar på och bloggen har helt glömts bort. Men jag besegrade dammråttor och spindelväv och lyckades ta mig in hit ikväll :)
 
Jag tänkte mig en bilduppdatering här inne idag. Blir ett axplock av vad som har hänt sen sist.
 
 
 
Vi hade Vilda Västernfest på jobbet och även alla ¨fröknar¨ gick all in när det gäller temat. En riktigt rolig dag som bjöd på många skratt hos både stora och små.
 
 
Urduktiga Emmie kan bocka av ett av sin träningsmål. Hon sprang Göteborsvarvet och gjorde det med bravur. Fy fan vad jag är impad och stolt över hennes insats. Hon får mig att vilja mer med min träning. Hon är min inspirationskälla :) Jag, mamma och Erica var där och hejade på henne så gott vi kunde!!
 
 
Jag tog mig igenom en World of Shape-månad. En månad med träningspass varje dag och ett kostschema. Jag klarade det hela vägen och kom ut på andra sidan både lättare och starkare. Det var verkligen värt slitet. Idag tog jag min första löptur efter denna månad och det gick så mycket lättare än vad det gjorde innan world of shape. Självförtroendet i löpspåret är tillbaka och även suget efter att få löpträna har kommit tillbaka!!
 
 
Vi har besökt lekplatsen uppe på Billingen. Kidsen var kanonnöjda efter denna utflykt så dit blir vi tvungna att åka igen. Det fanns mer för Liam än för Vera men hon var nöjd ändå. Hon är ju envis till tusen så hon ska ju göra allt ändå :)
 
 
Vi har haft fint besök från Skåne oxå. Min barndomsvän från Klövervägen, Maria, har varit här och förgyllt ett dygn hos oss. Liam och Vera älskade henne. Kan bero på att Maria är otroligt barnkär och lekte och spelade spel med dom hela tiden :) På kvällen fick vi vara för oss själva och kunde då sitta ner i soffan och prata om allt mellan himmel och jord. Oj som vi skrattade åt gamla minnen :) 
 
 
Maria hade med sig en liten present till mig oxå :) Passar verkligen mig som gillar att köpa en massa till håret och testar allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0