Kan det bli smidigare?

 
Vi har nu fått Linas matkasse hem till oss i 3 veckor. Jag är hur nöjd som helst. Fy farao vad smidigt det är att inte behöva planera middagar eller handla en massa. Allt finns redan hemma och recepten är hur enkla som helst att följa. Vi har valt barnkassen för vi har två kräsna barn så vi vill ha rätter som förhoppningsvis ska få dom att äta lite iaf. Maten har varit väldigt bra enligt mig. Inget krångel men ändå rolig mat. 
När man inte riktigt hinner, orkar, vill fixa och dona med allt i ett hem så tycker jag att detta är en av sakerna som jag är glad över att kunna förenkla lite :) Jag har ju noll intresse av att laga mat. Jag kan laga mat men tycker det är så tråkigt. Ännu tristare är det när man kommer hem från jobbet och är lite trött och inte kan komma på något att äta. 
Tänk om dom kunde leverera varje vecka istället för varannan :P
 
Imorrn är det dags för jobb igen efter att ha varit sjuk i tre dagar. Ska bli skönt att komma tillbaka igen. Blir så segt att vara hemma och inte kunna/orka göra något. Att få använda hjärnan igen lixom. Jag är taggad :)
 
Feminister BLUNDA hahaha
Men hur sött är inte detta. Vera fick syn på mina nyfixade naglar och hon blev helt fascinerad och kunde inte sluta ta på dom. Så jag sa att hon kunde få ha nagellack på naglarna. Hon nappa direkt och sen dess har hon haft nagellack konstant. Så fort det har flagat lite så kommer hon rusande och vill få naglarna fixade :) 
Sötunge!!!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Har bara testat Icas men vad har du varit för maträtter i denna? Exempel?😊

2015-03-08 @ 10:14:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0