kvällsbloggaren


Ett sent inlägg blir det idag. Vanligtvis så sober jag vid denna tiden eller försöker åtminstone. Men den där förbannade högen med nytvättat har stirrat hånfullt mot mig i flera dagar nu. Den har dessutom blivit större för varje dag. Verkligen spänt upp sig ordentligt. Men nu har den lett sitt sista hånfulla grin. Den är ett minne blott. Det kostade mig lite sömn men det får det vara värt minsann! 

I måndags skrev jag på anställningspapperna. Jag är nu på riktigt fast anställd. Fast Fast Fast. Hade det gått hade jag lagt till en lite triumferande vissling ny men du får helt enkelt vissla själv :) 
 

Fick till en löprunda idag. Var inte lika sugen idag som jag var förra veckan men kändes väldigt gött efteråt. Min kondition är inte toppen men jag tycker jag ändå kan känna skillnad redan. Det pushar ju mig till att fortsätta! 

Nu får det bli huvet på kudden. Det är ju en dag imorgon oxå. 

Sov sött




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0