Lev I Nuet

 
Jag börjar Mars med förkylning och feber. Typiskt!!
Har varit hemma från arbete idag och kommer vara hemma imorgon oxå. Sen hoppas jag på att det ska gå bra att arbeta igen. Jag har legat i soffan och kollat på en massa serier som jag missade förra veckan. Kidsen har varit  några timmar på förskolan så jag har kunnat ta det riktigt lugnt och bara vilat. Välbehövligt!
 
Förra veckan var en av de tuffaste veckorna i mitt liv och det är en vecka jag aldrig kommer att glömma. Det lär en att ta till vara på att stunder med ens nära och kära och att lära sig att bli bättre på att leva i nuet. Klyschigt kanske men så jäkla sant och viktigt. Plötsligt kan det vara försent. 
 
 
Jag älskar er så jäkla mycket!!!
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0