Innan natten slår till

 
Torra trötta ögon som nog behöver sova nu. Men klockan är bara 21 så det känns som att jag borde bita ihop en stund till. Börjar förvisso 6.15 imorm så jag har all rätt att sova nu. Men en stund till :)
 
I helgen åkte jag och Liam tillsammans Emmie och Noel och badade på äventyrsbadet i Skövde. Vi åkte dit tidigt på lördagen och då var där knappt något folk alls. Så skönt att slippa trängas och stå i kö. Vi kunde härja hur vi ville vilket ju alltid är perfekt när man har barn. Liam var lyrisk som vanligt. Kul att se att simskolan som han gått under våren har gett resultat. Det dröjer nog inte länge till han simmar nu. Han tar sig framåt i vattnet med lätthet, nu ska han bara få in rätt simtag oxå. Stora killen. Han har alltid älskat vatten och är totalt orädd. 
 
I söndags träffade jag fina Emma som jag jobbade med förut men hon slutade i vintras. Vi hade inte träffats sen dess så det blev ett härligt återseende. Emma är en så glad och frisk fläkt och jag har verkligen saknat henne!! Vi hade så mycket att prata om och nu lovade vi att det inte skulle dröja så länge till nästa date! 
 
Morgondagen bjuder på arbete till 12.45 och sedan är det dags för Veras utvecklingssamtal. Oj Oj Oj, det ska verkligen bli intressant. Vera är ju en virvelvind på speed här hemma så det ska bli spännande att få reda på hur hon är på förskolan. Efter det ska Liam ha med kompis hem så det blir en kul eftermiddag med mycket fart. Sedan tar vi minihelg :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0