Att få vila lite


Vilken vecka jag haft. Jag har varit så otroligt trött och seg hela tiden. Har fått alldeles för lite sömn alldeles för många nätter. Jag har inte kunnat ta igen mig och vilat. Detta har resulterat i ständig huvudvärk. När man vaknar med huvudvärk då vet man ju lite hur dagen kommer vara tyvärr. 
Idag hade jag sovmorgon och sov äntligen bra men huvudvärken ligger där och lurpassar hela tiden. Fruktansvärt frustrerande. Jag hoppas på en bättre vecka nu!! 

I fredags var jag så trött och seg så efter jobbet tog jag med kidsen in till stan och rastade dom på lekplatsen. Slapp trots och bråk och skrik. Underbart.
Igår blev det Stellas lekland och shopping utan shopping. Var sugen på lite nytt i garderoben men hittade ingenting. Vilken total besvikelse haha. Men bra för plånboken såklart.
Nu sitter jag och väntar på Liam medan han simmar. Passade på att handla under tiden. Blir så segt att bara sitta och vänta ut tiden. Bättre att vara effektiv. Men nu kommer han snart så bäst att avsluta.

Lyxade till det i fredags :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0