Orka rubriker

 
Överallt står det nu om det hemska som hände i Paris i fredags. Jag följer nyhetsuppdateringarna rätt så slaviskt och idag när Sveriges terrorhotnivå höjdes så sjönk mitt hjärta som en sten. Jag såg även presskonferen som hölls i samband med detta och där fick jag inga svar tycker jag. Just nu går jag bara och väntar på att hemskheter ska hända. Man ska inte låta dom påverka ens liv, man ska inte visa rädsla utan leva som vanligt. Det gör vi oxå men det är omöjligt att inte tänka på det, iaf för min del. 
 
Nu vill jag gå över till något mycket roligare. I helgen hade Liam sitt födelsedagskalas tillsammans med kompisen Ville. Så himla lyckat blev det. Det blev till och med utsett till: ¨Det bästa kalaset någonsin¨ av några av barnen :) Härligt!! 23 barn i en gympasal. Det var fullt ös hela tiden i stort sett och glada miner överallt! Tänk att få vara barn och leva i ovisshet igen :) 
 
 
En arbetsdag kvar denna veckan. På fredag ska jag nämligen följa med Liam till skolan och vara med honom där. Både han och jag ser verkligen fram mot det. Allt kul att få en liten inblick i hur dom arbetar och vad dom gör. Även spännande att få se hur Liam är i gruppen. Ja det ser vi fram mot! 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0