BandyÄnka

 
Den här helgen har jag varit bandyänka BIG TIME. Fredrik åkte i fredags på eftermiddagen och det känns som att han kom hem idag klockan 18. I fredags kom han hem på natten, igår vid 22 och idag var han hemma på förmiddagen men åkte vid 13 och kom hem vid 18. Så med andra ord så har det varit jag och kidsen hela helgen. Det har gått bra såklart, jag är ju en supermorsa så sådana här helgen rycker jag bara på axlarna åt haha. Ja ok jag har fått några gråa hår och rynkorna har blivit lite fler... Men vi har överlevt. Gårdagen spenderade Liam med en kompis. Han fick följa med och kolla på motorcross så han var helnöjd. Jag och Vera var i stan tillsammans med Emmie. Lite shopping och lunch gjorde oss helnöjda :) Sedan möttes vi upp och hade lördagsmys alla tre. 
 
 
Så mycket fint att titta på. 
 
Så mycket mat att äta.... detta var en barnportion. Hur ser vuxenportionen ut lixom
 
 
Så nöjd :)
 
 
Idag blev det lite bakning. Liam bestämde chokladkakor men sen ville han inte vara med och baka. Så jag och Vera fick så och slava i kökat. Dom blev tydligen goda, jag har inte smakat, men godkända verkar det dom. Ni får inte se slutresultatet för vackra blev dom iaf inte haha
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0