Den Sjukaste Veckan Ever

 
Jag fick feber och var tokförkyld natten till måndag och sjukade mig från jobbet. Lämnar kidsen på förskola och skola och åker hem och bäddar ner mig i soffan. Hinner ligga där i 1 timme cirka sen ringer dom från förskolan och berättar att Vera är magsjuk. Jahopp, upp och iväg igen. Blev inte jättemycket vila för mig. Desto mer toa besök :P
Och efter någon dag så blev Fredrik sjuk.... ja varför inte lixom. Liam är den som har stått pall för allt äckel och bacilusker här hemma. Jaja, nu mår vi alla mycket bättre och vi lägger denna vecka bakom oss :)
 
 
En magsjuk men väädigt pigg tjej behövde rastas emellanåt. Då funkar vattenpölar alla gånger!
 
Jag har nästan trott att vi skulle behöva åka tillbaka till den danska kusten för att kunna flyga draken igen. Men igår fick vi minsann upp den igen. Liam var helnöjd :) 
 
 
En uppdatering om vår altan. Det har gått rätt mycket framåt och Fredrik hade till och med lovat mig att en trappa skulle vara färdig denna helgen. Av förståeliga skäl så blev det ju inte så men håller tummarna för nästa helg istället :) 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0