Lite nytt och fint


Klockan är nu 21 och jag har lagt mig i sängen och ska strax släcka lampan och invänta herr Blund. Öppning på jobbet imorrn vilket innebär att klockan ringer 04.40!!! Så jag vill tanka så många timmars sömn som jag bara kan. Jag har dock en förmåga att sova kasst de dagar jag börjar tidigt... what to do lixom.


För några veckor sedan var jag på PompDeLux - party hos Frida. Urfin höstkollektion i år. Blev tre outfits till Vera:


Kasst ljus men strumpbyxorna är lila, inte blå.
Körde på rosa, blått och lila för att få in något annat än bara rosa i hennes garderob. Byxorna vet jag inte om jag kommer få på henne då hon är en klänningstoka för det mesta. Men underbart fint är det alltihop.
På torsdag blir det Me and I-party och då blir det Liams tur att få lite nytt och fint.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0