Ett evigt sökande

 
 
Jag har många bilder i min mobil som ser ut som denna ovan. Även en massa anteckningar i mitt block med olika pass och övningar. Just nu söker jag träningsinspiration överallt: facebook, youtube, bloggar osv. Finns mycket att ta del av. Träning har väl aldrig varit så hypat som det är just nu så det är många som delar med sig av tips och idéer kring ämnet. 
Jag har inte varit på gymmet alls den senaste tiden utan all träning sker hemma eller i löpspåret. Väldigt skönt eftersom jag bestämmer helt själv när under dagen som jag vill träna. Ibland vill jag vänta till kidsen har lagt sig för att kunna vara med dom och ibland vill jag träna så fort jag kommit hem från jobbet för att få det gjort innan motivationen försvinner helt :P 
Så ett tips för er som inte vill eller inte kan träna på gymmet, det finns massor med duktiga människor som delar med sig av träningspass och tips på nätet!
 
Idag blev det ett löprunda i vinterskogen. Otroligt mysigt är det. Det har ju inte varit speciellt kallt idag så det var riktigt behagligt. Att springa i snömodd är lite som att springa i sand så det är lite tungt vissa partier och snön fastnar under skorna så det är inte helt bekvämt hela tiden. Men när man står och stretchar vid trappan efteråt så är det otroligt skönt :) 
 
 
Att leva sitt liv som katt måste vara otroligt skönt. Bara ligga och chilla i sängen.
Jag tar det jobbet :)
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0