Gott Nytt Jävla År

 
Gott Nytt År, god fortsättning och allt vad det skrivs överallt! Gårdagens afton firades utan kidsen hemma hos Emmie. Vi hade väl bara tänkt käka lite gott och åka hem tidigt. Inget festande var med i beräkningarna. Men det ändrades ganska fort. Bilnyckeln hängdes upp i Emmies nyckelskåp, taxi bokades och spriten plockades fram ur vitrinskåpet. Det blev en riktigt trevlig tillställning. Vi åt och drack gott, dansade loss ordentligt och spelade spel. 50 % av värdparet avslutade 2015 inne på toaletten och jag och Fredrik åkte hem för att titta på fyrverkerier. Kom i säng vid 02, efter att ha tittat på halva nya Bondfilmen. 
 
Härlig sovmorgon idag. Nu är Fredrik iväg och hämtar kidsen hos farmor och farfar. Jag har tränat och sitter nu i soffan och nu började Ivanhoe rulla på tvn. Oj som jag älskade den filmen när jag var liten. Undrar hur många gånger jag har sett den? 
 
 
Fick till fina lockar igår :)
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0