Låt mig hitta flowet

 
Ledigheten är nu slut och jag har avverkat två dagar på jobbet, torsdag och fredag och nu är det dags för helg igen. Kändes absolut som en alldeles lagom startvecka efter att ha varit ledig i 2 veckor. Det gäller ju att inte ta ut sig för mycket i börjar :) Det har varit två lugna dagar och hjärnan har varit lite i semestermode fortfarande. På måndag kör det igång på riktigt igen så då gäller det att ha lagt semestern långt bakom sig!
 
Läs och häpna, jag har minsann tränat varenda dag det här året. Hur bra är inte det. Sen att vi bara avverkat 8 dagar av det här året är ju inget vi behöver prata eller skriva om :) Jag har väldigt bra med motivation och flow och har helt enkelt bara kört på utan att tänka. Alla passen har jag kört hemma med mina träningsredskap och xboxen. Kroppen är träningsvärkig och lite mör men känns bra. 
Överallt läser jag om nyårslöften.
Vissa kör stenhårt med nya dieter och träningsscheman
medan andra bojkottar löftena totalt och tycker att det är helt meningslöst.
Jag har inget nyårslöfte och det brukar jag inte ha heller. Det som jag hoppas åstadkomma genom en ganska intensiv träning nu är att finna motivation och rutin i min träning igen. Det har gått för mycket upp och ner de senaste 2 åren. Jag mår så mycket bättre när jag tränar kontinuerligt och därför är det viktigt för mig att skapa i rutin i det. Jag vet ju att det tar några månader att skapa så jag vill verkligen träna på nu och komma in i flowet!!!
 
 
Ett av ¨mina¨ pass loggade på Runkeeper.
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0