Lillördag och mitt i veckan.

 
 
 
 
Mina små troll idag. Onsdag betyder hämta kidsen tidigt och idag fick det bli en fika i stan. Liam är verkligen en storfikare. Han älskar att fika, spelar inte så stor roll om det är hemma, hos kompis eller på stan. Han kan verkligen uppskatta en riktig gofika :) Som tur är har han en morsa som aldrig säger nej till sötsaker så det blir ofta fika! 
 
Idag under min löptur tänkte jag på hur otrygg jag känner mig ibland. Jag stack ut för att springa vid 16.30 och det började mörkna men det var fortfarande hyfsat ljust. När jag kom till grusvägen och skogen så började jag genast se mig mycket mer omkring och öka på steget. Till slut tog jag även ut hörlurarna.... tråkigt att jag ska känna så. Att inte kunna känna mig trygg på en joggingtur känns ruttet. Vissa säger att man inte ska låta perversa våldsmän påverka en. Inte låta dom styra ens liv. Men efter alla hemskheter som hänt och händer ständigt hur kan man inte påverkas? Jag är hellre extra försiktig och uppmärksam för min egen säkerhets skull.... blir nog inte fler skogsrundor efter att det börjat mörkna ute.. finns ju andra ställen att springa på :) 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0